adresar kontaktu s fotkami

Petr Hvězda petr.hvezda na unistav.cz
Čtvrtek Březen 16 09:48:40 CET 2006

|kontaktu s fotkami?
|dom googlu,
|

|Je to asi kanon na vrabce, ale OpenWebMail to ma v sobe.
|www.openwebmail.org.

Hmm, tak to neni uplne ono, OpenWebMail to sice ma v sobe, ale neni to to
prave orechove, muselo by se to orezat a doprogramovat, aby to splnovalo
ucel. Myslel jsem, jestli neni neco samotneho _bezmailoveho_, co splnuje me
pozadavky...

Ale asi neni, takze nezbyva nez se tim zabyvat a neco jednoducheho udelat
sam.

Kazdopadne diky

--
P.H.