ping UDP/TCP

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Čtvrtek Březen 16 13:46:24 CET 2006

Petr Vileta wrote:

> Pisu takovou grafickou blbinu, ktera provadi ping. Pisu to v Perlu a z
> dokumentace modulu Net::Ping jsem vycetl, ze lze pingat ICMP, UDP a
> TCP. Ovsem kdyz zkousim na nejake servery na netu pingat cimkoliv
> jinym nez ICMP, tak to vraci timeout.
> Muzete mi nekdo dat odkaz na jakykoliv server, ktery mi na UDP nebo
> TCP ping odpovi, abych svuj program mohl vyzkouset? Samozrejme bude
> volne ke stazeni pro pripadne zajemce ;-)

K cemu tento "ping" bude dobry ? Overovat "zivost" vzdaleneho hostitele
je samozrejme mozne treba i pres TCP i UDP. Zalezi, jak ten "ping" pres
{udp|tcp} vlastne funguje - jestli reaguje na "Connection refused", tak
to asi bude pracovat proti kteremukoliv stroji, ktery nedropuje prichozi
pakety na neotevrene porty.

Vladimir Dvorak