Konfigurece routeru na PC

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Pátek Březen 17 11:13:52 CET 2006

Libor Chocholaty wrote:

> Coze? On chce penize za IP adresy z neverejneho rozsahu? To si snad dela
> srandu ne? Vzdyt podle RIPE se nesmi vybirat penize ani za verejne adresy.
>
> Libor
chcel som pisat sukromne, ale:
<llibor_ml1 na mts.cz>: host mx.mts.cz[80.250.0.57] said: 550
<llibor_ml1 na mts.cz>:
     Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table
(in reply
     to RCPT TO command)

Mozete mi prosim poslat odkaz, kde je to popisane, sam to ("vybirat
penize ani za verejne adresy") neviem najst ?
Dakujem.

PS: nesuhlasim s tym, nerobim to

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak