FTP a cestina v nazvech souboru

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Březen 17 16:18:06 CET 2006

> Proftpd a
> >

> http://home.h01.itscom.net/para/software/misc/proftpd-iconv/index-e.ht
> >
> Koukam, ze hoch je Japonec ;-) Jenze jsem tam nikde nenasel
> CP1250 (widlacky kod pro stredni Evropu). Funguje to i s
> timto, nebo se musi patch jeste nejak upravit?

Ne a ani fungovat nemuze, leda nahodou. Pokud chcete mit v URI non-ASCII
znaky, stejne je musite encodovat. A neni zadny zpusob, jak oznamit, jaky
charset byl v URI pouzit. Existuje sice doporuceni W3, kde se v tomto
pripade
mluvi o UTF-8 a o nicem jinem, ale podle mych zkusenosti to nefunguje
obecne ani s UTF-8.

Zdenek Prchal