Nemozne nastartovat

sez na thorma.sk sez na thorma.sk
Pondělí Březen 20 08:55:01 CET 2006

Dobry den,
obraciam sa na Vas, pretoze som uplne bezradny a tak ani neviem co vlastne
mam hladat. Jedna so o nasledovny problem:
Server z Debian Sarge, upgradovany z Woody, so zavadzacom LILO bezal bez
problemov cez 3 roky. Naposledy bol kvoli vypadku elektriny UPS-kou
restartovany pre 50 dnami. Teraz som ho riadne vypol, ziadne chybove
hlasenie, no zapnut som ho uz nevedel. Po zapnuti servra, ked ma zacat
bootovat miesto prveho riadku "LILO ...." sa vypise len "LI" a to je
vsetko.
Mate niekto napad co sa mohlo stat? Ja tomu jednoducho nechapem.
Disk je v poriadku, pretoze ked som v casovej tiesni nainstaloval system
na iny disk, ten som normalne pripojil a viem z neho v pohode citat.

Dakujem.
Zolo.