analyza logu apache2

konference na kraja.net konference na kraja.net
Pondělí Březen 20 22:17:03 CET 2006

Zdravim,
potrebuji nejak analyzovat logy apache a vykreslovat je do nejakych grafu,
neco typu awstats apod.
webalizer mi nejakym zpusobem blbne, protoze i kdyz pustim generovani
rucne, tak se tvari, jako by v logu nic novyho nepribylo coz se mi zda
jako nesmysl.
awstats se mi nedari nainstalovat - problem mezi zidli a klavesnici.
neexistuje neco jednoducheho co v debianu nainstaluju pres apt-get install
bez slozitejsi konfigurace?
nevyzaduju moc, staci mi videt UIP a PV za den...

Ted ovsem koukam na pomerne zajimavou vec, a to ze ma mozna ten webalizer
pravdu. Kde se zapina/vypina logovani do access.log?
Koukam totiz, ze access.log ma nulovou velikost, access1.log.1 ma neco
pres mega. logovani do error.log probiha (zda se) celkem v poradku.

diky za tipy.

*MK*

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.