analyza logu apache2

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Březen 22 15:57:33 CET 2006

Dne úterý 21 březen 2006 19:39 konference na kraja.net napsal(a):
> jj, to taky je, ale pokud to spustim rucne prikazem webalizer, tak mi to
> vypise:
>

> phaeton:~# webalizer
> Webalizer V2.01-10 (Linux 2.6.8-11-amd64-generic) locale: cs_CZ
> Pouzivam log soubor /var/log/apache2/access.log.1 (clf)
> Vytvarim vystup v /home/www/atd. atd. atd.:-)
> Jmeno pocitace pro sestavy je 'phaeton'
> Ctu soubor historie... webalizer.hist
> Ctu udaje z minuleho zpracovani... webalizer.current
> 5428 zaznamu (5428 ignorovano) za 0,06 vterin
>
> az ted sem si vsiml, ze to analyzuje access.log.1, nicmene access.log ma
> [...]

Draha konference,

napada mne, zda se nehnulo s casem - nejlepe dozadu. Hlaseni od webalizeru mi
pripada, jako ze neco nasel, ale prohlasil to za hodne ingorovani, protoze to
ma starsi datum, nez to, co je jiz zpracovano.
Pokud jsem pomaten, sorry ...

Karel