Překonání proxy serveru

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Březen 23 08:28:32 CET 2006

Jan Krajdl napsal(a):
> V současnosti řeším jeden malý problém. Mám v sítí proxy server, který
> vyžaduje autorizaci a po autorizování tedy již jede v pořádku. Takže browser
> apod. OK, ale mám tu jeden program, který také komunikuje po HTTP se
> serverem, který má napevno zadaný, ale je v něm malý problém - umí sice také
> ject přes proxy, ale už ne přes proxy s autorizací, takže si v tomto případě
> ani neškrtne.

Jestli mate tu proxy pod kontrolou, tak ji nastavte, at pro dany pocitac
nebo cilove misto overovani nevyzaduje.

Jestli pod kontrolou nemate, tak muzete zkusit toto:
http://www.geocities.com/rozmanov/ntlm/
Podporuje to ale jen autorizacni protokol NTLM.
Nekolik uzivatelu to tu zkouselo pouzit uspesne, nez je stihl
bozi trest. :-)
Programku podobneho razeni existuje nekolik pro Linux
i Windows. Kdysi byl o tom clanek i na root.cz?

	M.