podivne chovani apache a virtualhost

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Březen 23 16:29:14 CET 2006

Petr Hvězda <mailto:petr.hvezda na unistav.cz> wrote:
> [...]
> je virtualni
> bbb.com
> Konfiguroval jsem podle
> http://httpd.apache.org/docs/1.3/vhosts/examples.html, kde je
> druhy pripad
> ten muj - jedna IP a dve domeny.
>
> Po nastaveni virtualni domeny:
>
> NameVirtualHost *:80
>
> <VirtualHost *:80>
>     ServerAdmin bbb na bbb.com
>     DocumentRoot /var/www/bbb
>     ServerName www.bbb.com
>     ErrorLog /var/log/httpd/bbb.com-error_log
>     CustomLog /var/log/httpd/bbb.com-access_log common </VirtualHost>

	Pokud toto je reálný kus confu, pak vězte, že tento (první) virtuál
funguje jako "default" pro všechny, které jste zapomněl korekntně v
httpd.conf-u nakonfigurovat a přesto se na ně via DNS CNAME apod.
odkazujete.

> A ja se ptam proc ? Proc pri vstupu na domenu aaa.com se mi
> zapisuji error
> hlasky do logu domeny bbb.com ? A proc mi nejou podadresare na domene

	No protože se pro ty požadavky skutečně bere v potaz ta sekce
VirtualHost výše...:-)