divne padani CPU GPF pri diskovych operacich nad SW SATA (?)

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Březen 24 12:22:36 CET 2006

Petr Stehlik napsal(a):
> Zdar vsem,
>
> cas od casu mi podivne spadne/vytuhne nejaky proces, vetsinou pri mirne
> intenzivnejsich diskovych operacich probihajicich v noci v cronu (napr.
> find / nebo rsync). Je tam ext3fs /dev/md0 150 GB (37% free), SW RAID 1
> nad SATA disky, VIA chipset K8T800. Jeste je tam jeden zapomenuty PATA
> disk 120 GB disk mountnuty na /data, 0% free...
>
> AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+
> RAID bus controller: VIA Technologies, Inc. VIA VT6420 SATA RAID
> Controller (rev 80)
> [...]

Skontroloval bych RAM při chybě 0000 to většinou je ram.

Takže skusit vytáhnout očistit kontakty a zase vrátit pokud předtím to
bylo OK.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Nezavírejte se ve své kanceláři, ale nepodporujte náhodné bezcílné
návštěvy. Pokud vás lidé navštíví v době, kdy se vám to nehodí,
upozorněte je na to. Nepřejete-li si přijímat návštěvy, zavřete dveře
své kanceláře; otevřené je nechte tehdy, když vám návštěvy nevadí.
		-- Coleman, Barrie