DAT/DDS - scsi/usb

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pondělí Březen 27 15:28:38 CEST 2006

Dobrý den,
v jednom serveru s FC3 mi odešla  DDS3 páska na rozhraní SCSI
V nabídce autocontu jsem sice  našel HP DDS-4 Trade-Ready Tape Drive s
scsi rozhraním, ale kromě toho je tam převaha nabídek na HP DAT 40
Promo USBext Tape Drive (apod.). Dělá to na mě dojem, že pásky DDS
budou vbrzku nahrazeny páskami DAT. Rozhraní USB by se mi taky líbilo.
Máte někdo zkušenosti s páskami DAT a s připojením pásek na USB
rozhraní? Podporuje tuto kombinaci Linux? případně  která verze
(jádro)? jakým způsobem se páska ovládá - je to stejné jakjo u scsi?

Nerad bych koupil něco, s čím se pak nedohodnu.

předem díky za rady
Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz
582 311 705