rekurzivni chown

Jan Vondrak frkj na softnov.cz
Středa Březen 29 09:11:57 CEST 2006

DDV.
Potrebuju si na svuj stroj zkopirovat /etc z firewallu. Root ma remote login zakazany, takze se prihlasim jako user, su, zkopiruju do home usera a ted chci nastavit vlastnika vsech souboru toho usera, abych to mohl pres scp prenest.
A to je kame urazu, nefunguje to:
chown -R user:user /home/user/etc
probehne bez chyby (i pri -v), ale kdyz se to pokusim zkopirovat, tak to stane na nekterych souborech konci s hlaskou access denied a kdyz se na ty soubory podivam, tak maji stale vlastnika root:root. Distribuce je nejaky Mandrake, verze asi kolem 10, ale to asi neni podstatne.
Neco delam asi blbe, ale co? Jsem v linuxu zacatecnik, ale anglicky celkem umim, man stranky pouzivat taky a co je to rekurze jsem uz taky slysel ;-).
Poradte mi nekdo, pls jak 100hoven.
Dik moc!
JF