SuSEfirewall2 SFW2-FWDint-DROP-DEFLT

Martin Pokorny konf na cronax.com
Pondělí Květen 1 18:37:10 CEST 2006

Doporucuji nastavit zaklad pomoci Yastu, hlavne interni a externi
rozhrani. Pak je v SuSEfirewall2 parametr FW_ROUTE s moznosti
specifikace, co se ma z jake site predavat na jakou sit. Pro klasice
routovani se v Yastu podivejte na definici smerovani ve vlastnostech
sitove karty, nehledejte to ve firewallu.

Martin