Skener Canon LiDE25

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Květen 2 12:16:54 CEST 2006

2006/5/2, hafi <mandrake.user na seznam.cz>:
> Dobrý den.
> Potřebuji zpochodnit skener viz předmět. Na stránce
> http://www.sane-project.org/sane-mfgs.html#Z-CANON
> je uvedený, že je jeho podpora dobrá. Připojil jsem ho k počítači (spíše
> router, protože ve finále bude sloužit jako síťový) a zjistil jak ho
> systém vidí:
>
> # lsusb
> Bus 002 Device 003: ID 04a9:2220 Canon, Inc.
>
> # sane-find-scanner
>
> found USB scanner (vendor=0x04a9 [Canon], product=0x2220 [CanoScan],
> chip=LM9832/3) at libusb:002:003
> [...]

Vsadím se, že pod uživatelem root to v sane funguje. Pokud ano,
hledejte v google problém, že pod userem to nechodí a pod rootem ano.
Problém je v nastavení oprávnění v adresáři sys. Nemám teďka po ruce
tu dávku, která to nastavuje (mám doma stejný scaner a stejný problém
:-) )

--
S pozdravem
Tomáš Krbec