Skener Canon LiDE25

hafi mandrake.user na seznam.cz
Čtvrtek Květen 4 09:16:01 CEST 2006

Petr Šobáň píše v Út 02. 05. 2006 v 16:39 +0200:

> Takové staré ? Tak to potom nevím.
>
> Tak sprovoznit hotplug nebo co se tam stará o sprovoznění usb a
> vytváření zařízení.

Tak jsem se zatím rozhodl to zprovoznit na fedoře, migrace na debian
proběhne až pak.

Na FC5 skener funguje hned a bez problémů. Problém mám teď se saned.
Pokud spustím saned přes xinetd, tak xsane na vedlejším počítači skener
nenajde. Pokud ho spustím zadáním
# /usr/sbin/saned -d128v
xsane na vedlejším počítači skener najde a můžu skenovat. Ovšem pokud
xsane ukončím, dojde k ukončení i saned na serveru. Takže jisté je
jedno, že to funguje a bude chyba někde v xinetd.

Konfigurace:
v /etc/xinetd.d jsem vytvořil soubor sane-port do kterého jsem napsal
service sane-port
{
    socket_type = stream
    server = /usr/sbin/saned
    protocol = tcp
    user = saned
    group = saned
    wait = no
    disable = no
}

/etc/sane.d/saned.conf
obsahuje
192.168.0.0/16

firewall neběží
# /sbin/iptables --list
Chain INPUT (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination

Chain FORWARD (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination

Chain OUTPUT (policy ACCEPT)
target     prot opt source               destination

Telnet se připojí
# telnet 192.168.100.39 6566
Trying 192.168.100.39...
Connected to 192.168.100.39 (192.168.100.39).
Escape character is '^]'.

do /etc/hosts.allow jsem zadával
ALL: 192.168.100.43
a nebo nic také bez výsledku.

Jde to nějak přes xinetd pustit v debug modu? v xinet.d nesmějí být
parametry uvedeny.

Děkuji za navedení
Zdeněk Havlát