Přístup tabletu k emulátoru CrossOver Office

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Čtvrtek Květen 4 10:32:13 CEST 2006

Zdravim konferu.
Mám u svého PC zapojen tablet Wacom UltraPad (sériový port), používám
ovladač přímo v Xkách. Pod Crossover Office mám nainstalovaný Photoshop -
ovšem je problém ve dvou věcích. Tablet normálně funguje, ovšem Photoshop na
něm nebere jednak gumu a hlavně nerozpoznává přítlaky pera - čára je pořád
stejně tlustá. Jde tedy nějak přesvědčit, aby i naemulované programy mohli
toto používat, popř. musí se něco dopsat do konfiguráku Xek (ta tloušťka mi
nějak ani neběhala v Gimpu...)?

Předem díky.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \