Jak vytisknout PDF ? (delší)

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Pátek Květen 5 11:16:58 CEST 2006

>a nebylo by řešením v dostatečném měřítku zobrazit a sejmout obrazovku do
>bitmapy?

I to jsem vyzkoušel.
Ten první soubor (se "správnou" orientací) sice bez problémů odešel na
síťovou tiskárnu, ale jedna jeho stránka dělá velké problémy většině
renderovacích algoritmů (z ghostsript, acroread, ale i tiskárna HP LJ
4100). Tuto stránku jsem sejmul z obrazovky z xpdf, ale i když mám
rozlišení 1400x1050, musel jsem to dělat ze zvětšené strnky nadvakrát,
protože jinak to rozlišení nestačilo.

A dělat to pro 52, resp. 54 listů je hodně velký opruz.

Kolegyni stačí ty výtisky, které jsem nakonec vypotil, tajže další
debata je už čistě akademická :

Napadlo mě, že jediný způsob jak dostat informace z těch problémových
PDF souborů ven je pomocí utility pdftoppm. Ta je taky z balíčku xpdf (v
novějších distribucích xpdf-util), používá "jejich" odolný renderovací
algoritmus a výstupem je hafo souborů .ppm (za každou stránku jeden).

Tento formát sice neznám, ale gimp ho schroustal a uložil jako .png,
takže by teoreticky neměl být problém udělat hromadnou konverzi do
něčeho rozumnějšího (třeba png) - a podle potřeby případně i s ořezem, a
z těchto souborů pak buď nějakým skriptem znovu sestavit PDF neb je
posílat na tiskárnu ..