Samba + Excel file

Miloslav Hájek miloslav.hajek na idea.cz
Pátek Květen 5 11:27:35 CEST 2006

Zdravim,

pomuze nekdo? Mam takovyto problem. Mam naistalovany file server na SuSE +
Samba.

Pokud z jakekoli Win stanice na nem ulozim excelovsky soubor a pak ho
opetovne

otevru a chci ho ulozit, Excel mi nahlasi, ze soubor byl pravdepodobne
upraven

jinym uzivatelem a da mi na vyber Prepsat nebo Ulozit kopii. Pracuji pod
stale stejnym

uzivatelem a nikdo jiny o nem ani nevi, natoz aby ho upravoval. Samba ma
nastaveno security

na user.U jinych aplikaci se toto neobjevuje, jen a jen u xls.

Nejak prilis to nevadi, ale obtezuje to, takze kdyby nekdo vedel, budu
vdecny.

Diky

Miloslav Hájek