Vypinani podsviceni displeje

Dal Horinek dallinux na centrum.cz
Neděle Květen 7 22:23:14 CEST 2006

Zdravim konferenci,

mam problem s tim, ze se mi na notebooku vypina podsviceni displeje,
dela to i pri tom, kdyz je to jeste system independent. Kazdopadne dal
jsem to servisu a tam neco menili na desce, ale i tak se chyba stale
vyzkytuje. Tak to testovali znovu a ve windows a bylo mi receno, ze to
funguje ok, ze to asi bude linuxem.

Proto jsem se chtel zeptat. Je mozne, ze acpi muze blbe pracovat a delat
tohle? Ovsem pak tedy nevim, jakou to ma souvislost s tim, ze se to
vypne, resp nezapne vubec, pri zapnuti PC. Ovsem v hw se nevyznam, proto
se radeji ptam, jestli to muze linux delat, i kdyz o tom silne pochybji.
Dnes jsem se to snazil testovat ve windows, ale displej se nevypl, takze
nemuzu potvrdit to, ze je to hw chyba.

  Jestli se najde nekdo, kdo tomu rozumi a vedel by, co s tim, tak dejte
vedet, diky.

Jeste dodam, ze mam jadro 2.6.16.11, ale tento problem dela uz tak od
jadra 2.6.12, ale i na distribucnim 2.6.8 jsem se tomu nevyhnul.
Distribuce je debian. Notebook je Prestigio Nobile 156.

--
== www.horinek.net ==
Dalibor Horinek