sipky a numericka klavesnice v mc

Martin Och martin na och.cz
Pondělí Květen 8 22:11:18 CEST 2006

Dobry vecer,

nevim proc ale po instalaci CentOS 4 se mi v mc chovaji divne klavesy sipek,
a numericka klavesnice. Zkusil jsem learn keys, ale nadava mi na sipky (Jen
sipka vpravo vypada OK) ze OA OB OD cannot accept.

Sipku musim stiskout 2x aby se kurzor pohnul spravnym smerem,
kdyz ji stisknu jen jednou nestane se nic, a kdyz hned stisknu nejakou jinou
klavesu, tak se mi zobrazi nejake velke pismeno a to co jsem stiskl po sipce.
Numericka klavesnice nepis cislice napr. v editoru po stisknuti F4, a spis
fuguje jako sipky, 5 vypisuje u. Samozrejme, ze num-lock mam zapnuty.

Snazil jsem se googlit, ale bez valneho uspechu.

mc po instalaci taky vypisoval spatne ramecky, pomohlo zmenit v /etc/sysconfig/i18n
Puvodni:
LANG="en_US.UTF-8"
SUPPORTED="en_US.UTF-8:en_US:en"
SYSFONT="latarcyrheb-sun16"