kill celeho podstromu procesu

Petr Janda janda na netbox.cz
Úterý Květen 9 10:45:50 CEST 2006

Dobry den

Potrebuji zabit cely podstrom procesu vytvoreny postupnym volanim fork().
Blahove jsem se domnival, ze kdyz nastavim procesu pgrp, pak se forknu a zabiju ho,
tak childi pochcipaji taky, ale nejak mi to nechce fungovat.

Spustenim prilozeneho zdrojaku dostanu nasledujici procesy:

prcek na prcek:~$ ps axo user,pid,pgrp,stat,cmd
prcek	32353	32353	S+	./fork_pokus
prcek	32354	32354	Ss	./fork_pokus
prcek	32355	32354	S	./fork_pokus

kill 32353 zabije jen ten jeden proces - to jsem ocekaval, ale
kill 32354 zabije taky jen jeden proces, a to se mi nejak nezda.

Pokud jsem uplne mimo, muze mi nekdo poradit co nastudovat, pripadne jak
dosahnout stavu, ze pokud zabiju proces u korene stromu, tak pochcipaji
vsichni. (U SIGTERM si jeste dovedu predstavit, ze ho zachytim a pobiju
vsechny deticky, ale u SIGKILL uz ne)

Jo a jadro je 2.6.14.

	S pozdravem

				Petr Janda