Jak zrusit ulohu CUPS?

Kit kit.saels na gmail.com
Úterý Květen 9 19:01:17 CEST 2006

Zdravím všechny přítomné,

právě se mi vyskytl zvláštní problém. Tiskl jsem dokument z OpenOffice
2.0 na SUSE 10.0/64 a protože výstup nebyl správně, vypnul jsem
tiskárnu. Vím, že se to tak dělat nemá, ale stalo se. Potom jsem
zrušil úlohu ve správci tiskových úloh. Zapnul jsem tiskárnu a ta
začala chrlit papír. Tak jsem ji  zase vypnul a začal hledat. Příkaz
lpq hlásil prázdnou frontu. Tak jsem zadal

> lsof /dev/lp0
COMMAND    PID USER   FD   TYPE DEVICE SIZE NODE NAME
parallel 24216   lp    3w   CHR    6,0      5293 /dev/lp0

Tak jsem ji killnul -9 (bez -9 to nezabralo) a tiskárna se opět zklidnila.

V tuto chvíli jsem si poradil vcelku nestandardním způsobem, ale co
mám poradit uživateli, pokud se mu něco takového stane? Mám mu snad do
KDE vyrobit ikonu a do ní

sudo killall -9 parallel

Byl bych raději, pokud by to šlo nějak lépe.
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz