Shaping podla MAC adresy

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Středa Květen 10 08:24:30 CEST 2006

Zdravím,

upřímně řečeno, nejsem si jist, zda jde shapovat tak jak to popisujete, nicméně řešením je
shapovat podle IP a pomoci IPtables hlidat spojeni IP a MAC adresy :D Takže když si někdo tu
IP změní má prostě smůlu. Horší to je, když mu jí pak mění dhpc server, ale pokud ho máte pod
kontrolou, a je nějakej schopnej či je na linuxu, tak není problém přiřazovat IP k MAC adrese na
pevno ;)

Ondra

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz