identifikacia pocitaca

Bruce liko na wardogs.sk
Středa Květen 10 11:40:33 CEST 2006

Vdaka vsetkym za info, skusim skombinovat par moznosti   :)   s JS velmi
nerobim, ale cez neho by sa mozno dalo ziskat
par dodatocnych informacii, ktore by mohli pomoct. Som si vedomy, ze na
100% to len tazko odlisim,
potrebujem sa hlavne zbavit tej najvacsej casti spekulantov :) urcite %
ludi, ktori sa danej problematike
rozumia, budem musiet prekusnut :)

Co sa tyka pouzitia, musi to byt co najjednoduchsie, ziadna isntalacia
nejakych pluginov alebo softu,
musim si vystacit len s tym, co je standardne k dispozicii. Co sa tyka
cookies, tak tie samozrejme pouzivam,
moze sa stat, ze dotycny sa sekne a prihlasi sa z toho isteho
okna/prehliadaca pod iny account,
ale cookies moze uzivatel lahko odstranit, pripadne pouzit na kazdy
account iny browser,
takze s tym si velmi nevystacim ;)

Bruce