OT: JollyNAS zkusenosti ?

Petr Klima tosuja na post.cz
Středa Květen 10 12:45:53 CEST 2006

Zdravim,
neni to spatne, pokud jde o SATA verzi. Fyzicky je to PC zalozene na
Xeonu, 3ware radic rady 95xx, software je linux nahrany na SSD, nejak
"vyladeny" a nazvany Open E-nas nebo tak nejak. Software je zrejme jeden
z nejvetsich problemu - dostali jsme nejakou novou verzi, ktera pri
velke zatezi tuhla. Pomohlo nejake jednoduche prenastaveni, ale bylo to
nutno hnat pres technickou podporu (aby rekli co a kde). Ovladani tusim
pouze pres webove rozhrani. Na mne moc klikaci, ale to je otazka vkusu.
Pri klikani mi chybi pocit absolutni nadvlady nad strojem :-)

Case je vyreseny celkem pekne (v mem pripade tusim 4U, 16 prednich pozic
pro disky, hot-swap zdroje, vetraky uvnitr atd.).

Zatim to jede cca mesic, takze na dlouhodobe zavery je brzy, ale vypada
to, ze to bude fungovat slusne a s odpovidajici rychlosti - samozrejme
obcas umre nejaky disk, ale je to v klimatizovane prostore, takze si s
tim RAID5 snad poradi. Hardwarove se mi to osizene nezdalo.

Tosuja