Nastavenie statickej routy

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Čtvrtek Květen 11 10:15:32 CEST 2006

> Tomu se mi nechce verit. Pokud jsou WC a LC na ruznych IP sitich, mohou
> spolu komunikovat jedine pres nejaky router/y.
> Podle meho skromneho nazoru by ale stacilo pridat na eth interface obou
> systemu druhou IP adresu ze spolecne site. Na Windowsech (pokud tam nemate
> 9x) to jde celkem snadno naklikat, v Linuxu to take neni tezke, jak to
> udelat persistentne a ciste ale hodne zavisi na konkretni distribuci
> (konfiguracnich skriptech).

tak to odzkousejte ... a zkuste vzit v uvahu ten parametr eth
... a jak se chova arp ... a IP na eth/L2
to ze je to "czunarna" je fakt a vami navrhovane reseni
(dalsi private IP adresa/net)
je asi lepsi a cistsi  a taaaak ... souhlas

ale proc nechce verit ? -))))
teda jestli se nechce verit tak odzkousejte ... zapremejslejte -)))
(imho ... nevim jak se na to budou tvarit win ... ale obdobnou czunarnu pouzivam .-> cilene -))) )

toz tak simon