Nastavenie statickej routy

Simon Brandejs simon na cesa.cz
Čtvrtek Květen 11 15:31:23 CEST 2006

On Thu, 11 May 2006 14:33:01 +0200 (CEST)
tldv <h na n.cz> wrote:

> cus,
> osobne bych rekl ze nestaci, nebot ipcka prideluje dhcp a tim padem nemas
> onu potrebnou vazbu mezi macadresou a ip adresou, nebot cilovou IP (na
> ktere poslouchaji demoni) neznas. ip to muze byt suma fuk, ale tobe ne.
> nejprostsi reseni je skutecne vytvoreni jednoho privatniho rozsahu navic.

<Off-topic>
jeda .... nejsme na zive ?
</Off-topic>

jejda a kdo/kdy/kde neco rikal o DHCP ...
puvodni tazatel se ptal ja udelat Win-PC a linux-COMP
vzajemne vyditelne pokud sdileji jedno ETH medium

-))) toz tak ...

PS: odpovidejte (siim) pokud mate co rziici -))