delphi a problem prace se soubory..

David Kopecek david.kopecek na hacktrack.com
Čtvrtek Květen 11 15:23:16 CEST 2006

Zdravim konferenci,

mam serverovou aplikaci ktera ve vice vlaknech obshluhuje pripojene
klienty..

a ted problem.. jelikoz klienti ctou soubory z disku .. tak potrebuju
vyresit nejlepsi a nejrychlejsi cteni z disku..

na zacktku sem to kousel s klasickym objektem textfile a metodama,
assignfile, readln atd... jenze obcas se mi stalo ze vlakno spadlo (z
ruznych duvodu) a ten soubor zustal uzamcen..

tudiz sem presel na TStringLIst..

ale tu se mi stavalo ze mi narustala alokace vitualni pameti az na
nekolik stovek MB.. skratka kdyz padlo vlakno nebo klient ukoncil
spojeni .. tak se ten objekt nevycistil z pameti..

Tedka pouzivam Tmemorystream.. ten je po vsech ohledech perfektni ale
neprisel sem na zadny spusob jak znej rychle cist jak snim rychle
pracovat stejne jak u tstringlistu..

Poradil by mi nekdo ??... popripadne staci poradit jak uspesne zit a
funguvoat pri poouziti prvni nebo druhe metody ?

thx David