RAM disk s LVM podporou

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Květen 11 18:07:09 CEST 2006

Petr Hracek wrote:
: Dobry den,
:
: rad bych se Vas zeptal na pouziti RAM disku s LVM podporou.
: Chtel bych vytvorit initramfs (RAM disk) s podporou LVM.
: Potrebuju nabootovat system SLES s jadrem 2.6.5 a pridat do nej modul
: dm-mod.ko pro device-mapper
: Device mapper sice zinicializuju, ale po te se nemuzu dostat na zadne LV
: (Logical Volume) a kdyz dam vgscan, tak mi to nahlasi
: ze zadne VG (Volume Group) nebyly nalezeny.
:
: Muzete mi poradit, jak takovy RAM disk vytvorit?

	Ja myslim ze potrebujes pred "lvm vgscan" jeste mit namontovany
/dev/ (nebo tmpfs s udev), aby vubec bylo co scanovat. Mas v dobe lvm vgscan
uz /dev ?

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
+==== DRM 'manages access' in the same way that jail 'manages freedom.' ===+