ddd pro win32

luc xxlucas na seznam.cz
Pátek Květen 12 13:50:58 CEST 2006

Dne pá 12. května 2006 12:19 Ondřej Tůma napsal(a):
> Dobry den,
DD

> neznate nekdo prosim nejaky pouzitelny graficky debugger pro gcc
> resp. gdb do win32?

pouze debugger bude asi slozitejsi najit.

pod win32 pouzivam ... MinGW32 kolekci (tam je GBD coz je zaklad)

a je mozno vyuzit nejakeho prostredi ... ja pouzivam
Codeblocks  ...  www.codeblocks.org  (je verze i pro linux a je free a
mozna dokonce open-source). Njelepsi je pouzit posledni snaphshot
(Nightly build)

MinGW Developer Studio - http://www.parinyasoft.com/mingwstudio.html

GVD - GNU visual debugger - https://libre2.adacore.com/gvd/

Pak uz jen se pokusit zkompilovat DDD nebo Insight pro
win32/cygwin  ... :(

> situace je naslejici:
> vytvarim nejaky program, ktery je prozatim (z konkretnich duvodu)
> vytvaren pro win32. Praci odvadim na 2 operacnich systemech - Linux a
> mingw32 doma a win a mingw32 v kancelari klienta.
>
> Doma pak program testuji pomoci wine. Az sem neni problem :D Ten
> vznika kdyz chci ladit. Tedy doma na linuxu sem to jakz takz rozbehal
> tak, ze pouzivam ddd nasledujicim zpusobem:
>
> ddd --debugger "wine gdb" aplikace.exe
>
> Neni to uplne nej, protoze nekompiluju pomoci mingw ve wine prostredi
> ale cross kompilaci pomoci mingw co mam v linuxu ;) To je ale detail,
> [...]
To mas docela zbytecne komplikovane , ale proti gustu zadny ....

> Horsi je to na okynkach :( Hledal sem mnoho zpusobu, pluginy do vimu
> sou jakesi silene, a nez abych to rozhejbal to se asi driv naucim s
> textovym debugrem :D (coz chci stejne) a cpat do systemu velde mingw
> jeste cygwina se mi moc nechce. Jedine co jsem nasel je DevC++. Ale
> takovyhle prostredi moc nevydejchavam :S

DevC++ neni spatny, ale vysse uveden jsou lepsi ...

neni zac ... :)

--
luc
Linux 2.6.12-17mdk-i686-up-4GB Intel(R) Pentium(R) M processor 2.00GHz