Statistiky chybovosti RAID pola.

Tomas Ferster TomasFerster na zoznam.sk
Pondělí Květen 15 11:58:40 CEST 2006

Dobrý deň, mám HP proliant AMD64 server s RedHat EL 4 AS a raid kartami
HP Smart Array 5i a HP Smart Array 6400. Potrebujem monitorovať hard
a soft errory na diskoch za týmito kartami. Z Red Hat supportu mi
odpísali, že kernel nevidí na tieto karty na fyzickej úrovni a teda
nemôže takéto štatistiky vyhodnocovať. Na základe toho teda vraj nebeží
ani smartdémon a ani smartctl. Tak som si zohnal utilitu od HP, hpacucli
ktorá je síce použiteľná na správu diskového poľa, ale tieto štatistiky
nerobí, zistím iba či je polo alebo hdd OK alebo nie, ale nič
podrobnejšie. Za každú radu ďakujem.

Tomáš Ferster