Dovecot imap folder prefix (centos 4)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 16 07:29:49 CEST 2006

Dobry den

presel jsem z RH9 na Centos4 a jako imap server mam Dovecot. Stala se mi
zvlastni vec oproti puvodni instalaci. V PCpine jsme mel v konfiguraci :

folder-collection-list={server}mail/[]

a to mi s novym dovecotem nechtelo fungovat - snazilo se to hledat a delat
foldery v ~/mail/mail/ . Musel jsem to zmenit na {server}[] aby to
pouzivalo ~/mail/ adresar . Nicmene mam tam squirrelmail kde mam v
konfiguraci

$default_folder_prefix          = 'mail/';

a ten normalne funguje a pracuje s foldery v ~/mail/  .

V cem muze byt chyba ze to PCpine najednou zacalo hledat jinde ?
Dovecot ma na rozdil od predchoziho imapd rozsahly konfiguracni soubor,
ale neprisel jsem na to ktera polozka by mohla tohle takhle selektivne
ovlivnovat.

S pozdravem