problemy s tiskarnou pres printserver edimax

vysla na quick.cz vysla na quick.cz
Úterý Květen 16 10:39:07 CEST 2006

Primo pres kabel to tiskne normalne. Z windows stanice taky,a le tisk trva hodne pomalu jako by posilal tisk po jednotlivych strankach.
Hardware stiha v pohode, je to disklesovy terminal server AMD64 3700+, 2GB RAM. 100MBit sit, switchovana.

Distribuce Centos 4.3
ghostscript-7.07-33
ghostscript-fonts-5.50-13
cups-libs-1.1.22-0.rc1.9.10
cups-1.1.22-0.rc1.9.10
LPRng-3.8.28-1

Printserver Edimax PS3205U
Firmware 1.35

Ale stejne se to chovalo i pri tisku pres RedHat 7.3.

Problem s pameti v tiskarne me taky napadl, ale nevim jak to otestovat.