segv pri pristupu ke konkretnimu souboru

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Květen 16 11:00:12 CEST 2006

> Jakykoli proces snazici se stat()nout nebo cist jeden konkretni malicky
> obycejny soubor (ve kterem se nachazelo jen jedno cislo) dostane SEGV a
> kernel vypise neco takoveho:

> Obavam se, ze je to hw problem. Jine soubory v tom adresari to nedelaji.
> fsck jsem jeste nepoustel, bojim se, co by provedl. Smazat jsem to
> nezkousel ze stejneho duvodu.
>
> Nejdriv se ptam, jestli to nekdo z vas nezna. Treba se dozvim, co by
> nasledovalo po rm/fsck. :-)

Stalo se mi to take na Sarge/AMD64. Konkretne to byl maildir, ale nevim,
jestli adresar nebo soubor. Pomohlo rm a od te doby je pokoj.
Myslim, ze fsck to nevyresil, ale radeji ho po smazani spustte.

La'd"a