domena misto IP adresy

dejma dejma na volny.cz
Úterý Květen 16 11:09:55 CEST 2006

> Subject: domena misto IP adresy
>
> Zdravicko,
> mam jeden server na verejne IP. Rad bych tam zprovoznil postu (www a
> nejake sluzby tam bezi). Pokud se chci prohlasit napriklad na pres ssh,
> musim zadat:
> ssh user:heslo na IPadresa. Pokud so chci prohlidnout www stranky, musim
> zadat http://IPadresa. Rad bych, abych misto IP adresy mohl zadat
> nejakouo domenu,  napriklad http://mojecrm.domena.cz
>
> Jde to udelat bez registrace domeny? Nahodit vlastni DNS server, abych v
> [...]

Opravdu velmi nerad dělám reklamu, ale když je to dobré - nestydím se za to.
na http://www.domena.cz/pricelist.html zjistíš, že třeba doména něco.net
stojí 250Kč na rok. neco.com.cz dokonce jenom 100Kč. Pro občasné laborování
s poštou a různými záznami (A, CNAME, MX, apod.) to za to stojí - vřele
doporučuji - jak jinak to spolehlivě vyzkoušet. Je k tomu webový rozhraní na
správu zonových souborů, vše on-line a ihned.
já mám takhle přemapovanou IP adresu mého ADSL doma, např. doma.dejma.net,
prace.dejma.net apod.
IP adresy už si dávno nemusím pamatovat :)

bye Dejma