domena misto IP adresy

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Úterý Květen 16 11:54:22 CEST 2006

bambas wrote:
> Nene, DNS spravuje casablanca. toto je zapis pro bind, spravne :) Jen
> jsem chtel vedet, zda je tedy tento zapis korektni, jak by mel mit,
> pokud u poskytovatele necham pridat do zaznamu crm.firma.cz ???
Reknete jim CO maji udelat (teda pridat A zaznam a reverz pro
mojecrm.firma.cz) a ne JAK to maji udelat. Co kdyz nepouzivaji bind? Pak
taky v zavislosti na servisni smlouve muze byt rozdil, pokud to bude
spatne. V prvnim pripade se bude jednat o opravu jejich chyby, ve druhem
pripade o zmenu pozadavku z vasi strany. :-)

Libor