domena misto IP adresy

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Úterý Květen 16 18:23:18 CEST 2006

Dne 16.5.2006 14:39 bambas napsal:
> Tak ted jsem se prihlasil do administrace uctu na zoneru a bohuzel nic
> takoveho nam tam neumoznujou :( Takze bych musel mit vlsstni DNS, jehoz
> nadrizeny server bude dns server zoneru?)

Kazdy solidni registrator domen by mel nabizet i vedeni DNS zaznamu -
kde je mate vedeny zjistite napriklad z vypisu whois domena.tld,
pripadne u ceske domeny na CZ-NICu
http://www.nic.cz/cgi-bin/browsing/domain. Pak provedete nastaveni:

domena.tld        A        ip_kde_pojede_web
domena.tld        MX     10 mail.domena.tld
mail.domena.tld  A      ip_adresa_mailserveru

a tak podobne - pro domeny 3. radu to same

Pokud to registrator nenabizi, neni problem zmenit registratora ;) Vyber
je velky

MiZi