VYŘEŠENO Re: Postfix + amavis + spamassassin

Zdeněk Havlát havlat na stampinet.net
Středa Květen 17 09:44:15 CEST 2006

hafi píše v Út 16. 05. 2006 v 15:57 +0200:
> Dobrý den.
> Používám výše uvedenou kombinaci a mám problém, že 80 procent spamu jako
> spam označen není, přitom podle hlaviček by tak označen snad být měl.
>
> Příklad hlavičky zprávy, která spam je, ale není označena:

Takže opět byl problém mezi klávesnicí a židlí. Prošel jsem všechny
emaily a hlavička X-SpamWarning byla jen u emailů, které stahoval
fetchmail z účtů v internetu. Takže jsem se chvíli prohraboval
internetem a zjistil jsem že nemám nainstalovaný razor.

Stačilo dát apt-get install razor
a 99 procent spamu končí tam kde má.

Rozdíl v hlavičce před přidáním razoru
        tests=HTML_90_100, HTML_MESSAGE, LOTS_OF_STUFF, MIME_HTML_ONLY
a po přidání

        tests=HTML_40_50, HTML_MESSAGE, RAZOR2_CF_RANGE_51_100,
RAZOR2_CHECK,
        RCVD_IN_BL_SPAMCOP_NET, RCVD_IN_XBL, URIBL_AB_SURBL,
URIBL_OB_SURBL,
        URIBL_SBL, URIBL_SC_SURBL

Ještě by mě zajímalo odkud amavis bere nastavení pro spamassassin,
protože v /etc/amavis/amavisd.conf žádná volba pro razor není a
v /etc/spamassassin/local.cf také ne, ale razor funguje.

Zdeněk Havlát

--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí