problemy s tiskarnou pres printserver edimax

Petr Šobáň soban na soban.cz
Středa Květen 17 21:13:41 CEST 2006

Miroslav Pragl napsal(a):
> nemam zacatek ale zeptam se: neni to USB printserver? (sorry, vyhodit!)

Nevím proč například ten můj BR6104KP s moji tiskárnou HP5550 funguje
perfektně.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Jako každá květina nebo keř je i průmyslový podnik buď samčí, nebo samičí.
Samozřejmě že na něm nejsou patrny vnější znaky, jaké pozorujeme
v živočišném světě, a proto dokáže pohlaví obchodního podniku určit jedině
odborník. Dost možná si dobudete v životě úspěchu právě tím, že se takovým
odborníkem stanete. Než vstoupíte do správní rady toho či onoho podniku,
musíte si nejprve zjistit, jakého je ten podnik pohlaví. Není to ani tak
těžké, jak předstírají někteří autoři. Ženské či mužské rysy obchodní
společnosti jsou v podstatě podobné znakům, jaké pozorujeme u lidí.
(str. 34)
		-- Parkinson