problem s mysql klientem v php

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na rwe-ecs.cz
Pátek Květen 19 08:57:09 CEST 2006

sekce [mysqld] se tyka serveru a s klientem nema nic spolecneho. a php
je nastaveni v my.cnf uplne ukradene. Musite si pophrat s nastavenim v
php.ini, pripadne spravne napsat connect string, kde lze nektere
parametry spojeni nastavit.

pripadne juknete: http://www.abclinuxu.cz/forum/show/98670

--
s pozdravem