VPN přes OPENVPN a spolupráce s doménou Windows 2003

Petr Bartel bartel na irix.cz
Pátek Květen 19 09:15:36 CEST 2006

DD,
odpovídal jsem na to naposledy predevčírem. Pokud použijete
předpřipravené skripty z adresáře easy-rsa v openvpn balíku, tak
naleznete build-key a build-key-pass. Vy samozřejmě potřebujete pouze build-key a vytvoříte
tak cert bez hesla. Pokud vám to vyhovuje spíše přímo přes openssl není
problém se inspirovat v těch skriptech.

S pozdravem

     Petr Bartel
* ICQ 74097173                  tel. 312 244 018 *
* Irix a.s.        Petr Bartel            servis *
*               Fingerprint klíče                *
8DB8 3AB2 6865 45F4 3E84  4980 CCED 20B1 CC6B B649