male pismenka v X-kach

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pátek Květen 19 11:17:13 CEST 2006

Zravim tez,

pravdepodobne se vam podarilo zmenit nastaveni dpi :D To se vetsinou pocita z rozliseni a velikosti obrazovky automaticky ale :D

Juknete se do xorg.conf - jestli tam je neco co by mohlo napomoci (treba vetsi rozliseni :D)
jinak obecne se rozliseni nastavuje na urovni desktop manageru tedy gnome a kde - tak hledejte tam.

Dalsim voditkem, ale to asi nepouzivate je soubor .Xdefaults v domovskem adresari pripadne jeho nejaka obdoba v systemu,
 v nem muze byt neco jako toto:

Xft.dpi: 96 ci cokoli podobneho ;)

--
Ondrej Tuma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz       www.radioakropolis.cz            hash.webjet.cz
ICQ: 107760454          JABBER: mcbig na jabber.cz   MSN: ondra.tu na atlas.cz