lm_sensors na motherboardu Asus P5LD2-VM

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pátek Květen 19 14:28:43 CEST 2006

Pavel Raus <mailto:linuxcz na cpan.cz> wrote:
> Na stejne desce:
> CentOS 4.3, kernel kompilovany 2.6.15.4

	Děkuji za pozitivní zprávu (že to aspoň má smysl řešit). Ono to
nakonec tak jednoduché nebylo... Pro zdárné nasazení je třeba mít lm_sensors
2.10.0 (resp. 2.9. cosi) zkompilované proti knihovně libsensors nejlépe
stejné verze... Proti distribuční 2.8.7 to nemůže fungovat... (kontrolovat
via sensors -v - řekne svou verzi i verzi knihovny) - což bohužel make user
nad lm_sensors neoznámí a knihovnu nevybuildí (ale použije tu co je v
systému grrrr!!!). Zřejmě ani Vy nemáte distribuční lm_sensors, protože ty
jednoduše nefungují (ověřoval jsem i buildem SRC.RPM, které CentOS 4.3.
zveřejnil - spousta warningů, ale balíček se vyloupne) - podpora je až v
novějších verzích...

	Pokud by měl někdo zájem mám k dispozici lm_sensors verze 2.10.0 pro
klony RHEL 4 a "backportoval" jsem driver z vanila jader tak, aby nebylo
třeba hwmon rozhranní (kteréžto se v 2.6.9. nevyskytuje a RedHat ho zatím do
jader nedoplnil)...