omezeni pristupu na Apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Květen 19 18:15:41 CEST 2006

prijde nejaky idiot a dela si kopii nejake hosotvane domeny. Pokud je to 5
html stranek, tak mi to nevadi, ale pokud stahuje 5000 stranek nejake
rozvetvene diskuze nebo 8000 stranek katalogu firem, to uz mi zacina vadit.

Lze nejak zaridit v nastaveni Apache 1.2 nebo pomoci tcpwrappers nebo jinak,
aby se mu postupne "snizovala rychlost" downloadu? Tedy aby se napriklad pro
200 http requestech na stejny virtualhost ze stejne IP zacaly nejak
zahazovat pakety? Napred kazdy desaty, po 300 requestech uz kazdy paty a po
1000 requestech uz by se odpovidalo jen na 1 paket z padesati ;-)

Snazil jsem se googlit, ale asi se neumim spravne zeptat.

Prosim o zaslani odpovedi v kopii na dole uvedeny mail, protoze se nejak (uz
zase) neprenasi zpravy z maillistu do news. Dekuji.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz