divne tuhnuti FC5 - 2

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Květen 19 21:35:33 CEST 2006

JaFi napsal(a):
> Ahoj vsichni.
>
> Jiz jsem zde jednou psal tento prispevek:
>
> Mam na serveru cerstve nainstalovanou Fedoru Core 5. Vzdy po nekolika
> dnech mi zatuhne. A to tak, ze v logu nic neni a na obrazovce se objevi
> viz. priloha v puvodnim prispevku.
>
> Verze jadra: 2.6.16-1.2111_FC5

> Message from syslogd na mestolitovel at Fri May 19 08:24:05 2006 ...
> mestolitovel kernel: kernel BUG at include/linux/list.h:167!
>
> Message from syslogd na mestolitovel at Fri May 19 08:24:05 2006 ...
> mestolitovel kernel: invalid opcode: 0000 [#1]

invalid opcode: 0000

Většinou v 99% znamená vadnou ram.

Takže pokud máte skuste vyměnit paměti překontrolovat jejich taktování.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Zákazníci očekávají lepší služby od firmy, která poskytovala dobré služby
v minulosti, než od té, která je neposkytovala, což nás upozorňuje na
důležitost řady setkání se službami s pozitivními výsledky. (str. 18)
		-- Heskett, Sasser, Hart