GPRS - pppd jede, ale pakety prestanou chodit

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Květen 20 05:38:24 CEST 2006

On St 12-04-06 08:44:04, Jan Kovář wrote:

> Urcite je. Ja mam s SE telefony ty nejlepsi zkusenosti, co se tyka dat. Pokud neco nefunguje, tak je to vadou konkretniho telefonu, nikoliv vlastnosti typu. Reklamace to vzdy vyresila. (No moc jich ani nebylo)

Tak to teda nevim, ale t68i vydrzi gprs pres noc (plny download) tak z
30% pravdepodobnosti (a kdyz padne, padne celej telefon), a k700 tak z
70% pravdepodobnosti (a tusim ze pada jen GPRS). Servis maji slusny
ale firmware zas _tak_ vychytany nemaj. (Teda ne ze bych znal telefon
co je na tom lip).
								Pavel