KMail - nezobrazuje obrázky z HTML mailu

Kit kit.saels na gmail.com
Sobota Květen 20 10:40:27 CEST 2006

Zdravím přítomné,

potřebuji nastavit KMail tak, aby správně zobrazoval maily z
emailklub na makro.cz . Ten mail je vždycky takový podivný, například
MSO97 se na něm pravidelně hroutil. V první fázi jsem chtěl nastavit,
aby se HTML maily zobrazovaly jen pro některé odesílatele. Neuspěl
jsem. Nastavil jsem tedy HTML pro všechny přijaté maily - bezpečnost
ponechme zatím stranou. Stále se mi však zobrazuje prázdná mapa bez
obrázků, obrázky jsou v příloze. Je to vlastně jeden rozkrájený
obrázek, takže se na to moc koukat nedá.

Zkusil jsem se do něj podívat a zatím jsem nenašel nějakou chybu v
MIME. Určitě tam nějaká je, protože v MSOE se mail zobrazuje správně.

Vrátit se potupně k Windows nehodlám (bylo by to nákladné), ale rád
bych našel řešení pro mne trapné situace. Vím, že tato konference není
na KDE přímo zaměřená, uvítám odkazy na konference, které se KDE nebo
přímo KMailem zabývají.

SUSE 10.0/64, KDE tuším 3.3 (zrovna sedím jinde)
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz