Nepodcenujte zabezpeceni OpenVPN!

Lubomír Klubus lubomir.klubus na orgrez.cz
Pondělí Květen 22 08:00:41 CEST 2006

Poslyšte z té vaší debaty o moc chytřejší nejsem.
Mně zajímá v podstatě jen jedno:

1. Aby openswan nabíhal na serveru atutomaticky při bootování serveru abych
to nevyžadovalo zadávání hesla z klávesnice.

2. Aby klient nemusel  zadávat heslo a pokud možno aby mu VPN po startu
počítače naběhla automaticky.

Přitom bod 2 považuji za spíše spestření, neberu to jako dogma.

Jestli to jinak udělat nejde než vygenerovat to bez hesla, tak bohužel je mi
líto,
 ale bezpečneost je u mě v tomhle případě na druhém místě před funkčností a
spolehlivostí při výpadku serveru - opětovné naběhnutí.

Lubomír Klubus