Vyber serveru

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Květen 22 14:12:30 CEST 2006

Ahoj,

On Tue, May 16, 2006 at 01:38:33PM +0200, Radek L. wrote:
> Zdravim,
> chci se zeptat zda nekdo ted neresil vyber serveru. Moje pozadavky jsou
> cca takove :
>
> 2x CPU
> 4GB RAM
> 4x 250GB SATA 300 (SCSI prilis vysoka cena)
>
> OS Debian.

Dost jednoznacne SUN X4100. 1U Rackmount.

Doporucuji si koupit 4x 250GB samostatne, jinak za ne zaplatite
(seagate s nalepkou SUN) 4*8000Kc. Dale lyziny stoji asi 5000Kc.
Suplicky na disky tam jsou, kdyby ne dodam ;-))). DVD mechaniku si
nekupujte (ta se do X4100 pri ctyrech discich ani nevejde),
servisni procesor si asi take nekupujte. Oproti SUN X2100 ma dva cpu,
o dva disky vice a dva zdroje. Deska Tyan Tomcat, serverworks.
Provozuji tam Debiany stable a unstable. Standardni zaruka je
3 roky, "Next bussines day".

Ramku si kupte drazsi, registrovanou od SUNu, at v noci dobre spite.
Mam uz celou radu X2100, X4100 a X4200. To vite, sberatel.

Cena nejake zakladni verze je za 48 000! S jednim CPU, 1GB a jednim
zdrojem v cene.

-- Dalibor Straka