omezeni pristupu na Apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Květen 23 16:12:17 CEST 2006

dusan na dwsoft.cz wrote:

> Dobry den,
> Pominu-li skutecnost, ze pouzivate jeste Apache 1.2 a ze resite
> problemy vzkutku delikatni, pak by vam mohl pomoci kamarad
> grep,sort,wc na vytazeni potrebnych udaju z access_log a chvilka
> studia nejakeho QoS (napr HTB), kterym by jste pozadavky na vas http
> server ovladal. Nicmene si myslim, ze nez nasazovat vami zminene
> reseni by bylo lepsi se zamyslet nad tim, co presne od vaseho stroje
> potrebujete a zda-li by nebylo vhodnejsi jej umistit nekam, kde by
> vam requesty na httpd tolik nevadili (predpokladam, ze se jedna o
> [...]
Pardon, on to je Apache 1.3.23 ;-)
Nejde mi o zatizeni linky, jde mi o to, ze nejaky idiot si dela kopii me
databaze (v podstate). Ja proste nemam rad lidi, kteri spusti nejaky
copy_web_to_disk program a napoji se s nim na seznam.cz.
Uz jsem to vyresil upravou skriptu. Hlidam si navstevy z jednotlivych IP a
interval mezi requesty. Pokud je interval kratsi nez neco_maleho, tak
pocitam navstevy a kdyz je pocet navstev "vetsi nez maly" tak misto obsahu
skript odesle http redirect na www.stahuj.cz :-) Mozna budu tu cilovou
adresu cronem menit mezi stahuj, microsoft, google, seznam, yahoo atd. Abych
nekomu nedelal zbytecne problemy a stahujici idiot aby mel trochu zmenu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz